Perşembe, Ekim 30, 2014

Kasım ayı yazım ayı

Bir kez Kasım ayı geldi çattı. Kasım ayında ne var derseniz NaNoWriMo var. Yani National Novel Writing Month. Türkçe meali ile de boş gezinmeyin, oturun da bir roman yazın ayı. Buradaki amaç benim  ve bizler gibi yazmaya üşenen, erteleyen kişileri gaza getirmek ve yazmalarına yol açmak. Ecnebi kökenli olan bu oluşumun herhangi bir kar ya da para kazanmak gibi gayesi yok. Ben düzenli olarak son bir kaç yıldır üye olup kelime bile yazmıyorum. Fakat bu yıl farklı planlarım var. Yine de kısmet. 

İlgileniyorsanız Nanowrimo'nun Türkiye ayağı 31 Ekim'de İstanbul'da bir araya geliyor. Facebook gruplarından daha detaylı bilgiye erişebilirsiniz. Değişmez ise 31 Ekim cuma akşamı, saat 19:30'da Moda'da Viktor Levy Şarap Evinde toplanacaklar. Ben tabi ki katılamıyorum ama tembellikten değil iş nedeni ile. Haydin kaleme, klavyeye, kahveye. Kasım ayı geliyor!

2 yorum:

Hakan dedi ki...

Daha iki gun var, podcast yayinlama ve bir seyler karalama yeminim var. Umarim becerebilirim. :(

EnT dedi ki...

Adım adım. Önce podcast sonra yazı. Bebek adımları :)