Pazartesi, Haziran 10, 2013

Charles Stross - Merchant Princes serisi

Charlie Stross Tüccar Prensler serisini Tor'dan tekrar yayınlatmayı başardı.

Excel Saga da iyidir!
Ben de aldım! Devamı aşağıda


İlk çıktığında yayıncı tarafından fantazi olarak reklamı yapıldığından elime alıp bakmamıştım bile, özellikle o dönemlerde fantaziden midem bulandığından. Ancak Stross'un kendisi bu serinin fantazi değil bilim kurgu olduğunu söyleyince dikkat çekmişti ancak serinin 6 kitabını almaya üşenmiştim.

Charlie Stross'un kendi anlattığına göre daha yazarlığa göreceli olarak yeni başlamış bir yazar, editor hataları ve yayıncının bir moktan anlamaması yüzünden 6 kitaba bölünmüş olarak yayınlanan bu seri, özellikle İngiltere'de bir ses çıkartmadan batıp gitmişti. Ayrıca fantazi olarak işaretlenmesi ve raflanması, kapaklarında fantastik bir pulp havası vermesi de cabası. Sonunda Stross kitapların üstünden bir güzel geçmiş, ilk istediği gibi 6 ciltten üç cilde indirmiş ve bu kez Tor'un adı altında yayınlamayı başarmış.

Hem e-book hem de kağıtta basım olarak yayınlanan bu kitapları ben yukarıda görüşdüğü üzere kağıttan aldım, son kitabın yayınlanmasına bir gün kala pre-order ederek. Yanına da bir tane Rikdo Koshi'nin Excel Saga'sını ekledim. Amazon'da Kindle hali çok daha ucuz olmasına rağmen benim ölü ağaç fetişim devam ediyor.

Benden bir kaç gün haber beklemeyin. Meşgul olacağım!

1 yorum:

Hakan dedi ki...

Bu arada, ben tem bir salak oldugum icin elimde iki tane Excel Saga vol 25 olmus. Birisine vereyim diyorum da onceki 24 vol'u okumadan ne ise yarar...